>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Kelebihan Mandi Sebelum Masuknya Waktu Subuh.

--Letakan kode unit adsense hasil parse disini--
Kelebihan Mandi Sebelum Masuknya Waktu Subuh.
Kelebihan Mandi Sebelum Masuknya Waktu Subuh.
Ramai di antara kita terlepas pandang kebaikan mandi sebelum subuh. Banyak kebaikan dan kelebihannya jika kita amalkan setiap hari.

Disini admin akan sertakan beberapa kebaikan dan kelebihan mandi pagi ini.

1) Peredaran Darah Menjadi Lancar.
Apabila pengaliran darah kita berjalan lancar maka sudah tentunya badan kita akan bertambah sihat. Darah yang mengalir lancar juga akan menyebabkan tenaga kita akan baik.

2) Risiko Penyakit Darah Tinggi Dapat Dikurangkan.
Ramai di kalangan kita pengidap penyakit darah tinggi. Cuba kita amalkan setiap hari mandi di awal pagi ini. Insha Allah penyakit darah tinggi akan berkurangan.

3) Meningkatkan Kesuburan.
Hormon pada adalah hormon testosteron manakala wanita pula ialah hormon estrogen. Apabila amalkan mandi seawal pagi ini maka badan terutama nya hormon akan mendapat tarikan positif seterusnya meningkat hormon-hormon tersebut.

4) Mengurangkan Tekanan Perasaan.
Jika seseorang mengalami tekanan perasaan @ depresi cubalah amalkan mandi sebelum subuh. Insha Allah tekanan perasaan anda akan hilang.

5) Kulit Menjadi Lembut Dan Halus.
Kulit anda akan bertambah halus dan lembut dengan kedinginan air pagi. Elakkan mandi menggunakan heater. Lingkaran hitam bawah mata juga insha Allah akan hilang. Malah kuku jari anda akan cantik dan kuat.

6) Peningkatan Sel Darah Putih.
Dengan amalan memandi pagi sebelum subuh sel darah putih akan meningkat. Apabila meningkatnya sel darah putih badan kita tidak selalu diserang penyakit dan insha Allah badan akan sentiasa sihat walafiat.

Apapun jangan pulak amalkan mandi sebelum subuh tetapi tidak solat subuh. Hehehe...

Jangan lupa SHARE kepada kawan-kawan anda.



0 Response to "Kelebihan Mandi Sebelum Masuknya Waktu Subuh."

Post a Comment