>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

(TERBARU EKSKLUSIF) Raja Farah Bakal Bernikah.

--Letakan kode unit adsense hasil parse disini--
(TERBARU EKSKLUSIF) Raja Farah Bakal Bernikah.

Sebelum ini Raja Farah pernah mendirikan rumahtangga bersama Megat Bashirun Qhuyum Zakaria pada 2010. Namun ku sangka hingga ke petang namun hujan di tengahari. Rumahtangga mereka berakhir pada Mei 2015.
(TERBARU EKSKLUSIF) Raja Farah Bakal Bernikah.
Tetapi yang berlalu biarkan berlalu, Raja Farah telah disunting oleh seseorang nampaknya. Petang semalam satu pengumuman telah dibuat di hadapan media ketika majlis rumah terbuka keluarganya di Bukit Jelutong. Orang cantik manis sudah semestinya ramai yang tertarik kan?

Satu majlis pertunangan telah diadakan pada sebelah paginya di rumah keluarga Farah sebelum pertemuan dengan sidang media. Hanya keluarga dan teman terdekat Farah sahaja yang menghadiri majlis pertunangan tersebut.
Memang cantik Raja Farah nie memakai busana yang telah direka oleh Ezuwan Ismail. Dua bentuk cincin iaitu cincin merisik dan bertunang telah diterima oleh Raja Farah. Bakal suami nya juga semasa upacara pertunangan itu di jalankan. Namun kita masih menanti siapakah jejaka bertuah yang berjaya menambat hati si cantik manis nie Raja Farah.


Sumber Gossipmalaysia

0 Response to "(TERBARU EKSKLUSIF) Raja Farah Bakal Bernikah."

Post a Comment