>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

[EKSKLUSIF] Komen Pedas Edry KRU Untuk Che ta yang Menarik Diri Daripada AF2015.

--Letakan kode unit adsense hasil parse disini--
[EKSKLUSIF] Komen Pedas Edry KRU Untuk Che ta yang Menarik Diri Daripada AF2015



Che ta semalam mengumumkan untuk menarik diri daripada barisan juri rancangan realiti tv Akademi Fantasia 2015, selepas Edry Abdul Halim mengherdiknya kerana tidak berpuas hati dengan kritikannya terhadap pelaja-pelajarnya.
Memang betul saya sudah tarik diri daripada AF2015 mulai minggu depan. Saya tidak suka bekerja dengan orang yang tidak profesional dan emosional. 
Keputusan saya menyertai AF2015 bukan disebabkan wang atau populariti kerana keluar tv setiap minggu dalam program yang mendapat rating tinggi. Saya menarik diri sebab maruah. Saya tidak mahu bekerja dalam persekitaran yang tidak sihat apabila ada individu yang tidak hormat pada saya. 
Saya cuma menjalankan tugas diberikan atas nama profesionalisme. Saya hanya berminat bekerja dengan pihak yang mempunyai tahap profesionalisme seperti saya.
Menurut Edry pula, dia bertindak sedemikian hanya untuk mempertahankan pelajarnya daripada kritikan yang tidak membina.
Sebagai pengetua saya bersikap profesional dan terbuka untuk menerima kritikan juri tapi juri itu juga perlu beri kritikan yang membantu pelajar memperbaiki kekurangan mereka. "Sudah tentu saya wajar mempertahankan pelajar saya dengan apa cara sekali pun jika orang mempertikai tanpa penjelasan terperinci aspek yang perlu diperbaiki

0 Response to "[EKSKLUSIF] Komen Pedas Edry KRU Untuk Che ta yang Menarik Diri Daripada AF2015."

Post a Comment