>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Gambar Honeymoon Nubhan & Afifah Dikritik!!

--Letakan kode unit adsense hasil parse disini--
Gambar Honeymoon Nubhan & Afifah Dikritik!!

Sabar jelah Nubhan dan Afifah. Nubhan telah memuat turun gambar beliau berhoneymoon bersama pasangannya iaitu Afifah tetapi mendapat kritikan pula. Ada yang berpendapat bahawa Nubhan saja nak menunjuk-nunjuk kerana berhoneymoon di luar negara.
Adusss tak sudah-sudah betul la diorang nie. Niat baik Nubhan hanyalah untuk tatapan peminat bukannya nak menunjuk-nunjuk.

“Saya rasa perkara itu normal dilakukan oleh orang lain juga ketika berada di luar negara, malah yang duduk Malaysia pun banyak ambil gambar dan muat naik di laman sosial, inikan pula kalau kita pergi ke negara lain.

“Saya teralu teruja sebab itu saya kongsi kenangan manis yang saya lalui itu di laman sosial. Lagi pula itulah tujuan laman sosial diwujudkan. 

Gambar saya bersama isteri yang dimuat naik adalah gambar biasa sahaja, kalau gambar peluk pun tidaklah ia keterlaluan.

Apapun jom kita layan gambar honeymoon Nubhan yang subgguh romantik nie.


0 Response to "Gambar Honeymoon Nubhan & Afifah Dikritik!!"

Post a Comment