>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Kesal Dengan Kritikan Netizen, Ini Tindakan Tunku Aminah Yang Mengejutkan

--Letakan kode unit adsense hasil parse disini--
Kesal Dengan Kritikan Netizen, Ini Tindakan Tunku Aminah Yang Mengejutkan




Sejak beberapa hari yang lalu, laman IG Tunku Aminah menerima banyak komen negetif kerana tidak memakai tudung.

Saya percaya ini adalah keputusan terbaik yang pernah saya buat. 
Saya sedar bahawa menjadi perhatian ramai bukan cara saya dan saya benar-benar gembira selepas menutup akaun Instagram awal bulan ini.ga
Tunku Aminah juga merakamkan ucapan terima kasih kepada abangnya, Tunku Tunku Idris kerana mempertahankan dirinya.

Tunku Aminah pada mulanya hanya ingin berkongsi pandangannya dengan rakyat jelata. Bermula dengan memuatnaik gambar kucing, netizen mula memberikan komen negetid serta buruk dan menyakitkan hatinya kerana beliau tidak bertudung.

Setelah mengambil kira pandangan ibu dan bapa yang risau ruang peribadinya diceroboh dan risau tentang keselamatannya, akhirnya Tunku Aminah tekad untuk menutup semua media sosial.

Pandanga hamba yang hina ini, Tunku sepatutnya menjadikan akaun media Sosial Tunku 'private' agar tidak sewenang-wenangya diceroboh oleh mereka yang tidak bertanggungjawab.



0 Response to "Kesal Dengan Kritikan Netizen, Ini Tindakan Tunku Aminah Yang Mengejutkan"

Post a Comment