>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Che Ta dikecam oleh netizen kerana perkataan ‘betina’.

--Letakan kode unit adsense hasil parse disini--

“BETINA yang tak dak laki, depa tak tau macam mana hati seorang wanita, isteri, dan seorang ibu…moga Tuhan tak kan bagi dia suami sebab dia dengan sengaja merobohkan masjid orang lain…u stay strong…mungkin ada hikmah yang tersembunyi.”

#Itulah komen yang ditinggalkan oleh pelakon dan usahawanita Rozita Che Wan atau mesra dipanggil Che Ta pada status luahan hati Baizura isteri kepada pelakon Aqasha berkaitan rumah tangganya yang sedang bergolak kerana orang ketiga.

#Pada komen itu Che Ta ada menggunakan perkataan ‘betina’ ditujukan kepada wanita yang menjadi punca kepada pergolakan rumah tangga Baizura.
#Namun Che Ta pula yang dikecam oleh netizen kerana mereka merasakan panggilan ‘betina’ itu sebagai keterlaluan dan kasar.

#Malah netizen juga turut menitipkan pesanan buat Che Ta supaya jangan terlalu lancang dalam berkata-kata.
#Beberapa hari lalu isteri kepada pelakon Aqasha iaitu Baizura Sabri ada berkongsi status berkaitan keadaan rumah tangganya di Instagram (IG) miliknya.
#Perkongsian yang dibuat Baizura mendapat simpati netizen dan rakan-rakan artis yang tidak putus-putus memberikan kata-kata semangat buatnya.

#Namun malang menimpa aktres Rita Rudaini apabila dituduh oleh netizen menjadi dalang disebalik keretakan yang berlaku setelah Baizura memberi bayangan identiti wanita yang cuba merampas suaminya.
#Pun begitu, status tersebut telah dipadam oleh Baizura dari IG-nya dan sehingga hari ini tiada kenyataan membela diri dari pihak Rita berkaitan gosip yang tersebar itu. 

0 Response to "Che Ta dikecam oleh netizen kerana perkataan ‘betina’."

Post a Comment