>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

KANTOI!!! Artis Emma Maembong Dikantoikan Beli Pregnancy Kit Di Farmasi ( 3 foto)

--Letakan kode unit adsense hasil parse disini--
KANTOI!!! Artis Emma Maembong Dikantoikan Beli Pregnancy Kit Di Farmasi ( 3 foto)

KANTOI!!! Emma Maembong Dikantoikan Beli Pregnancy Kit Di Farmasi ( 3 foto)

Kesian artis popular Emma Maembong. Niat asal membeli pregnancy test kit tersebut untuk kakaknya di salah ertikan oleh pekerja di farmasi.
Belum sempat saya terangkan dia dah bawa jumpa doktor. Bila saya nak cakap, dia mencelah sampai saya tak dapat nak terangkan hal sebenar. Ada juga pelanggan lain yang dengar fasal hal ini.
Sebenarnya kebetulan saya berlakon di hospital tersebut dan kakak saya Yaya minta saya belikan alat ujian kehamilan itu sebab dia tak larat. Bukanlah untuk saya tetapi untuk kakak saya. Bila diterangkan pada doktor dan doktor itu memahami. Bila ditanya pada pekerja farmasi tersebut, katanya dia teruja sebab Emma yang datang.
Emma yang menceritakan peristiwa mengganggap peristiwa tersebut sebagai tidak sengaja dan teruja dengan kakaknya, Yaya yang bakal menimang cahaya mata.

Tak apalah. Benda2 mcm ni yang paling penting, kita buat ataupun tidak. Antara kita dan diri kita, keluarga dan Allah s.w.t. Kadang-kadang orang nak salah fikir atau salah tafsir, tak boleh nak disalahkan, naluri manusia yang punya sifat nak tahu dan berkongsi. Kalau ada yang memfitnah, itu dosanya sendiri. Whatever it is, congrats Yaya.

0 Response to "KANTOI!!! Artis Emma Maembong Dikantoikan Beli Pregnancy Kit Di Farmasi ( 3 foto)"

Post a Comment