>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Nukilan Luahan Hati Sedih dan Sayu Sariyanti Sebaik Menjadi Isteri Jep Sepahtu

--Letakan kode unit adsense hasil parse disini--
Nukilan Luahan Hati Sedih dan Sayu Sariyanti Sebaik Menjadi Isteri Jep Sepahtu.| Sebaik sahaja Sariyanti menjadi permaisuri di hati Jep, Sari telah membuat nukilan sedih, terharu tentang Jep.


Admin membaca pun sebak dan terharu apabila membaca apa yang ditulis oleh Sariyanti.

Jom kita Baca Luahan Perasaan Sari yanti khas buat Jep.

Bismillahirrahmanirrahim.

Hidup ku. Mati ku. Cinta ku.

LILLAHITA’ALA.
SUBHANALLAH.
WALHAMDULILLAH.
WALAILLAHAILLALLAH.
ALLAHUAKBAR. 

Yang aku mahu Lihat Dia.
Aku mahu diLihat Dia.

Yang mahu aku Dengar Dia.
Aku Mahu Didengar Dia.

Yang mahu Aku Tahu Dia.
Dan Aku Mahu Dia Tahu..
Dalam banyak banyak Hati ,
Dia punya Hati yang paling Cantik. 

Dalam banyak banyak Rasa ,
Pada Dia ada Rasa yang Termahal. 

Datang lah yang Hebat Hebat ,
Dialah yang Paling Dasyat. 

Tiada Tanding Tiada Banding. 
Yang paling Teristimewa.
Suami.,Si Pemilik Hati

– Sang Cinta

ASSALAMUALAIKUM


0 Response to "Nukilan Luahan Hati Sedih dan Sayu Sariyanti Sebaik Menjadi Isteri Jep Sepahtu"

Post a Comment