>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Butik Scarf dUCK Diserbu Gara² World Map. Harganya?? Jangan Cerita la Kan..??

--Letakan kode unit adsense hasil parse disini--
Semalam admin ada membaca tentang pengalaman seorang netizen pergi membeli tudung Duck yang viral baru² ini.

Para pembeli punya lah beratur mengalahkan kedai² berjenama yang lain.

Kisah tudung Duck ini mendapat komen dan like yang ramai di dalam fb.

Semalam aku pergi ke butik dUCk Scarf di Pavilion KL.

Aku pergi sbb nak belajar ttg brand mereka.

Masa aku sampai, berderet manusia beratur. Mereka beratur sbb nk beli tudung yg ada design world map. RM300 selai.

Aku masuk dan melihat sendiri semua koleksi tudung.

Aku pegang scarf yg viral baru2 ni, selai RM800 sold out dalam 5 minit katanya. Bila pegang mmg ada rasa karen.

Hampir sejam aku kat situ, sentiasa ramai je org yg beratur.
Mula2 aku ingat nk masuk butik kena beratur sbb kedai kecik takut sesak kat dlm tu nnt.

Rupa2nya bukan.

Kalau takat nk tgk2 saja kau tak payah beratur, kau boleh masuk je terus macam aku buat.

Yg beratur ni adalah org yg sedang menunggu giliran utk beli design tudung world map RM300 tu.
Rasa lebih 200 pcs terjual kot smlm.

Bangsa2 lain yg lalu pula semua kehairanan kedai apakah ini.. Duck? Sambil blurr melihat org beratur panjang.
Butik Salvatore Ferragamo atau Burberry yg berhampiran pun krik krik krik saja.

Begitulah bila kita fahami direction brand yg kita nak bawa.
Bukan sbb nak dpt duit jadi kaya mati lambat,
tapi sbb PASSION & BELIEF.
Melalui 2 benda ni, kita boleh lahirkan fans yg setia dgn kita.

Cukup la takat tu. Aku cerita panjang2 bkn korang minat pun.

Kiriman Hazrezal Ahmad

0 Response to "Butik Scarf dUCK Diserbu Gara² World Map. Harganya?? Jangan Cerita la Kan..??"

Post a Comment