>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

[GEMPAR!!!] Ibu Kandung Mangsa Dera Dedah Punca Serah Anak Kepada Bekas Suami

--Letakan kode unit adsense hasil parse disini--
[GEMPAR!!!] Ibu Kandung Mangsa Dera Dedah Punca Serah Anak Kepada Bekas Suami | Ibu kandung kepada kanak-kanak 5 tahun yang menjadi mangsa dera mendedahkan dia terpaksa menyerahkan anaknya apabila mereka bercerai pada 2013 yang lalu.


Saya tak tertanggung lagi untuk menjalani kehidupan dengannya; Saya terpaksa memberikan anak perempuan saya kepadanya sebagai syarat untuk bercerai

Sana dan bekas suaminya yang turut berketuruan Thai-Muslim bagaimanapun tidak mahu mengulas lanjut mengenai penceraian mereka. Dia juga turut menyatakan yang penyerahan anaknya itu bukanlah perintah mahkamah tetapi adalah perjanjian antara mereka.

Semakin banyak persoalan timbul sejak kes penderaan kanak-kanak ini mendapat perhatian. Antaranya, dimanakah pergi ibunya, datuk dan nenek serta jiran tetangga ketika kanak-kanak ini didera?

Selan itu, terdapat juga sumber yang mengatakan ibu bapa kanak-kanak ini adalah pendatang tanpa izin dan kini telah mendapat status warganegara.

Menurut rekod di hospital, nama bapa yang direkod juga tidak sama.

Sebenarnya, kami agak pelik bagaimana seorang ibu kandung sanggup menjadikan anak sebagai bahan pajak gadai di dalam perjanjian dan akhirnya diperlakukan dengan kejam sekali.

Kami juga tidak percaya bagaimana seorang bapa kandung sanggup anak kandungnya diperlakukan sebegini kejam.

0 Response to "[GEMPAR!!!] Ibu Kandung Mangsa Dera Dedah Punca Serah Anak Kepada Bekas Suami"

Post a Comment