>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

TAHNIAH Abam Bocey!! Abam Bocey Sudah Berpunya.

--Letakan kode unit adsense hasil parse disini--
TAHNIAH Bocey!! Abam Bocey Sudah Berpunya.

Tahniah diucapkan kepada Abam Bocey kerana dikhabarkan telah menemui buah hati yang menawan hati beliau. Walaupun sudah beberapa kali putus cinta namun mungkin Abam Bocey telah menemui seseorang yang berjaya menawan hati beliau.

“Ya, saya sedang berkawan dengan seorang wanita. Perkenalan itu masih lagi baru. Saya mengenalinya melalui salah satu aplikasi laman sosial kira-kira dua bulan lalu. Memang kebiasaan, kalau saya berkawan dengan sesiapa, saya akan perkenalkan kepada ibu terlebih dulu”
“Saya sudah bawa dia jumpa dengan ibu untuk duduk semeja makan sama-sama. Dia nampaknya memang boleh ‘masuk’ dengan ibu saya. Ibu saya pun selesa dengan gadis itu. Dia berasal dari Lahad Datu, Sabah. Cumanya, sekarang ini dia tinggal di Shah Alam, Selangor” Ujar Abam Bocey.

Abam Bocey telah memberi ulasan tentang kekasih barunya kepada portal media Kosmo! Online:
“Saya belum berkesempatan untuk bertemu dengan ibu bapanya lagi. Bagaimanapun, saya akan berjumpa dengan abangnya yang juga tinggal di Semenanjung terlebih dulu,” 

Tahniah sekali lagi dari kami dan semoga segalanya berpanjangan dan dipermudahkan oleh Allah swt. Aminn... 

0 Response to "TAHNIAH Abam Bocey!! Abam Bocey Sudah Berpunya."

Post a Comment